ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΙΑ:
O ΑΙΩΝΑΣ ΤΗΣ MG
Λίγες μάρκες έχουν μια ιστορία τόσο υπερήφανη και παθιασμένη όσο η MG. Από το 1924, η MG κατασκευάζει αυτοκίνητα που οι άνθρωποι λατρεύουν να οδηγούν.
Το βρετανικό στυλ της MG είναι εμφανές ακόμα και σήμερα στη τρέχουσα μας γκάμα: από τους προβολείς London Eye μέχρι το ευρωπαϊκό εσωτερικό στυλ.
Η μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι βαθιά ριζωμένος στο DNA της MG, κάτι που εξακολουθεί να αποτυπώνεται στο σχεδιασμό των νέων οχημάτων μας, όπως το κλασικό MGB και το αξιοπρόσεκτο Cyberster.
Η MG ξεκίνησε ως το τμήμα σπορ αυτοκινήτων της Morris Cars. Έγινε γνωστή στο κοινό το 1924 με το πρώτο μοντέλο της γκάμας: το MG 14/28, με τελική ταχύτητα 65 μίλια/ώρα.
Αυτά τα αυτοκίνητα καθιέρωσαν τη μάρκα MG στην καρδιά των οδηγών με σπορ φιλοδοξίες.
Έχοντας αφήσει πίσω του τη θέση του ως υπεύθυνος πωλήσεων, ο Cecil Kimber της Morris Garages στην Οξφόρδη κατευθύνεται στο συνεργείο και αρχίζει να εργάζεται πάνω στο όραμά του: στην κατασκευή μικρότερων, ταχύτερων και διασκεδαστικών αυτοκινήτων. Δημιούργησε το πρώτο σπορ αυτοκίνητο της MG: το Old Number.
Το M-Type της MG είναι το πρώτο πραγματικό “λαϊκό σπορ αυτοκίνητο”. Είναι η καλύτερη απόδειξη του θάρρους της MG να καινοτομεί. Είναι γρήγορο, διασκεδαστικό και προσιτό. Το αυτοκίνητο γνώρισε γρήγορα την αποδοχή του κοινού ήδη από την κυκλοφορία του.
Το MG K3 Magnette κέρδισε το Mille Miglia, έναν από τους δυσκολότερους αγώνες στον κόσμο εκείνη την εποχή. Οι Captain George Eyston & Johnny Lurani ήταν η πρώτη μη ιταλική ομάδα που πήρε τη νίκη στην κατηγορία των 1100 cc.
Η εταιρεία λανσάρισε το MG TC, ένα αυτοκίνητο με ‘cool’ χαρακτηριστικά και gadgets. Η MG παρήγαγε πάνω από 10.000 αντίτυπά του. Αυτό το αυτοκίνητο έδωσε το έναυσμα της αμερικανικής φρενίτιδας για τα βρετανικά σπορ αυτοκίνητα.
Αρχικά, το MG ZA Magnette προκάλεσε έντονη δυσπιστία. Ωστόσο, χάρη στις αξιόλογες επιδόσεις και τα ανώτερα χαρακτηριστικά του έγινε το αγαπημένο όλων σε χρόνο μηδέν.
Η MG ετοιμάζει τη σειρά σπορ αυτοκινήτων της για τους σύγχρονους οπαδούς των αυτοκινήτων του είδους, με έναν νέο κινητήρα 1498 cc και ένα κομψό, αεροδυναμικό σχήμα αμαξώματος που έθεσαν τα θεμέλια για μια συναρπαστική ιστορία παραγωγής, με περισσότερα από 100.000 MGA να πωλούνται στα επτά χρόνια ζωής του.
Η MG προήγαγε την έννοια της ταχύτητας σε νέα επίπεδα την περίοδο 1954-1959 καταρρίπτοντας δύο νέα ρεκόρ.
Το EX181, γνωστό και ως Roaring Raindrop, έσπασε το ρεκόρ ταχύτητας γράφοντας στο κοντέρ 395,31 χιλιόμετρα/ώρα στις ευθείες του Bonneville Salts με το θρυλικό οδηγό Sir Stirling Moss το 1957. Στη συνέχεια, δύο χρόνια αργότερα κατέρριψε αυτό το ρεκόρ αγγίζοντας τα 410,23 kmh όταν το οδήγησε ο συναθλητής του στην F1 Phil Hill.
Το MGB roadster ήταν το MG με τις περισσότερες πωλήσεις επί δεκαετίες. Είναι αναμφισβήτητα το πρώτο σύγχρονο MG, αφού ήταν το πρώτο MG που χρησιμοποίησε ένα μονοκόκ πλαίσιο. Επιτάχυνε από τα 0 στα 100km/h σε μόλις 11 δευτερόλεπτα και οι πωλήσεις του ξεπέρασαν τις 500.000 μονάδες.
Αποτελώντας μέλος της British Leyland η MG είχε πρόσβαση σε μια ευρύτερη γκάμα κινητήρων, όπως ο V8 κινητήρας 3,5 λίτρων της Rover. Ο συνδυασμός ενός μικρού σε μέγεθος αυτοκινήτου με έναν τόσο δυνατό κινητήρα αποδείχτηκε ιδιαίτερη δημοφιλής.
Αφού έκλεισαν οι πόρτες της μονάδας στο Abingdon, πολλοί πίστεψαν ότι αυτό ήταν το τέλος εποχής της MG. Όμως, αυτό δεν συνέβη. Η MG αναδείχθηκε με περισσότερες δυνάμεις και παρουσίασε το διασκεδαστικό και compact MG Metro. Το μοντέλο εξακολουθεί να έχει μια τεράστια βάση θαυμαστών.
Τη δεκαετία του 1980 η δημοτικότητα της MGB και των κλασικών αυτοκινήτων γενικότερα αυξήθηκε. Υπήρχε και πάλι ζήτηση για σπορ αυτοκίνητα. Το 1993 η MGB επέστρεψε με άρμα το MG RV8, ένα roadster με V8 κινητήρα 3,9 λίτρων.
Το MGF ήταν το πρώτο ολοκαίνουργιο σπορ αυτοκίνητο της MG από το 1962. Υπήρξε τεράστιος ενθουσιασμός πριν από την κυκλοφορία του αυτοκινήτου. Ήταν πρωτοποριακό: είχε κινητήρα εγκατεστημένο στο κέντρο του αμαξώματος και ανάρτηση Hydragas. Και ο κόσμος το λάτρεψε: Γρήγορα έγινε best-seller σε πολλές περιοχές του κόσμου.
Το ολοκαίνουργιο MG6 GT ήταν ένα τετράθυρο hatchback, το οποίο ενσωμάτωνε με ισορροπία την κληρονομία της MG στα σπορ sedan οχήματα με τα σύγχρονα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Το MG6 GT και το Magnette ήταν μια πρόγευση της αισθητικής της επόμενης γενιάς προϊόντων MG.
Έχοντας, όπως πάντα, το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η MG συνειδητοποίησε την ανάγκη για κάτι πιο εξατομικευμένο. Έτσι, η MG παρουσίασε το MG3, δίνοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να συνδιαμορφώνουν τα αυτοκίνητά τους με επιλογές εξατομίκευσης υψηλού επιπέδου. Το MG3 έστρεψε ξανά το βλέμμα των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο στην MG.
Το MG5 αναδείχθηκε ως το απόλυτο αστέρι, καθώς ήταν ένα εντυπωσιακό compact αυτοκίνητο με εκπληκτική εξωτερική σχεδίαση, βελούδινο εσωτερικό και έναν υψηλής απόδοσης τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα “VTi-Tech” 1,5 λίτρων.
Ο Jason Plato, ένας από τους πιο επιτυχημένους οδηγούς στην ιστορία των βρετανικών αγώνων στην κατηγορία των αυτοκινήτων τουρισμού, οδήγησε το MG 6 GT, επέστρεψε στο BTCC μετά από 10 χρόνια απουσίας και βοήθησε την ομάδα MG να κερδίσει 6 αγώνες και να κατακτήσει 5 πρωταθλήματα.
Πάντα στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας, η MG λανσάρει το MG GS, το πρώτο SUV της MG. Η καλύτερη ευελιξία επέτρεψε στους οδηγούς να κινούνται τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.
Το MG ZS παρουσιάστηκε το 2017. Το πρώτο μοντέλο της MG με συνδεσιμότητα στο διαδίκτυο έγινε γρήγορα δημοφιλές σε όλο τον κόσμο. Έχει πωληθεί σε περισσότερες από 40 χώρες, πλησιάζοντας τις 800.000 μονάδες μέσα σε έξι χρόνια. Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, το MG ZS EV, έκανε ντεμπούτο το 2018.
Το εντυπωσιακό ηλεκτρικό σπορ πρωτότυπο E-motion σχεδιάστηκε για να επιταχύνει από 0-100 χλμ. την ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα, με αυτονομία άνω των 500 χλμ. Ένα MG που πραγματικά δεν περνά απαρατήρητο.
Το MG X-motion αποτέλεσε τη συνέχεια της σχεδιαστικής φιλοσοφίας Emotional Dynamism της MG, όπως την είδαμε νωρίτερα στο E-Motion. Το MG HS SUV, που κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά έμελλε να γίνει το μοντέλο παραγωγής του πρωτοτύπου MG X-Motion.
Το MG ZS EV είναι οικογενειακό, πλήρως ηλεκτρικό και πολύ διασκεδαστικό. Το SUV της MG κυκλοφόρησε στην ηπειρωτική Ευρώπη το 2019.
Γνωρίστε το MG Cyberster, ένα διθέσιο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο που θυμίζει την κλασική κληρονομιά της MG στα roaster, ενώ παράλληλα εισάγει νέα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας, όπως ένα διαδραστικό πιλοτήριο με δυνατότητες gaming και συνδεσιμότητα 5G. Έχει αυτονομία περίπου 800km και επιταχύνει από 0-100km/h σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα.
Το 2022 η MG αποκάλυψε το μεγαλύτερο sedan μέχρι τότε – το MG7, ένα κομψό 5- θυρο coupe με σπορ σαλόνι. Ένας αβίαστος συνδυασμός χώρων και πολυτελούς στυλ.
Μέχρι το 2022 η MG είχε εισάγει στην ηπειρωτική Ευρώπη πέντε μοντέλα που κινούνταν με εναλλακτικές μορφές ενέργειας, με το MG4 Electric, ένα πλήρως ηλεκτρικό hatchback, να είναι η τελευταία προσθήκη στην οικογένεια MG.
Με γερές ρίζες σε μια πλούσια κληρονομιά προοδευτικού σχεδιασμού και καινοτομίας, η MG θα συνεχίσει να επεκτείνει την κληρονομιά της, αναπτύσσοντας αυτοκίνητα που συγκινούν το κοινό.